Дидактичні матеріали для школи та ВНЗ

Я впевнений, що переважна більшість зголошених кандидатів запаморочена блиском можливості і навіть не думає про добро України та її народу. Можуть були і такі, що з ворожим розрахунком і поміччю пхаються наверх, щоб зламати молоду ще і слабку державу.

Оксана Забужко

Казка про калинову сопілку

1 рівень (кожна вірна відповідь оцінюється в 0, 5 балів)

1. 

За жанром «Жовтий князь» - це…

А. Кіноповість.

Б. Роман.

В. Оповідання.

Г. Новела.

2. Дружина О. Довженка Ю. Солнцева була:

А. Акторкою та режисер кою фільмів О. Довженка.

Б. Режисер-постановник.

В. Письменниця.

Г. Кінорежисер.

 1 варіант

1 рівень (кожна вірна відповідь оцінюється в 0, 5 балів)

1.За жанром «Зачарована Десна» О. Довженка – це

А. Роман.

Б. Кіноповість.

В. Оповідання.

Г. Новела.

2. Роман «Тигролови» І. Багряний написав:

А. Протягом 10 років.

Б. Протягом 1 місяця.

В. Протягом 30 років.

Г. Протягом 14 днів.

1. Модернізм в українській літературі: ідейно-естетичні засади, ознаки.

2. Короткі відомості про життя та творчість Григорія Косинки.

3. 

Імпресіонізм як напрямок модернізму в літературі.  Ознаки імпресіонізму в новелі Григорія Косинки «На золотих богів».

МАРУСЯ ЧУРАЙ

Є прадавні скарби, що намертво лежать у землі, і є живі скарби, що йдуть по землі від покоління до покоління, огортаючи глибинним чаром людську душу. До таких національних скарбів належить і наша лірична пісня.

Погортайте сторінки сивих віків, вчитайтеся в прості і хвилюючі слова пісень — і вам відкриється багато поетичних таємниць, ви почуєте голоси великих творців, імена яких розгубила історія, і м и навряд чи знайдемо багато сіячів, чия поетична нива, ставши народною, квітує по всій землі українській.

 

1 варіант

Початковий рівень (1-3 бали) — кожна правильна відповідь оцінюється в 0, 5 балів.

1.     

До поданих слів доберіть антоніми.

Імпортний -

Фальшивий-

1.      У якому напрямку літератури працював В. Винниченко?

А. Реалізмі.

Б. Романтизмі.

В. Модернізмі.

Г. Постмодернізмі.

ОЛІМПІАДА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

Завдання з мови

1. Утворіть нові слова, переставляючи букви в словах (5 балів).

Автор, Антон, банка, кіно, літо, мета, варта, фарш, масло, повар, силач, навар.

2. Поясніть значення фразеологізмів (10 балів).

Бити себе в груди, вкласти душу, казка про білого бичка, поминати як звали, з воску зліплений, забути язика в роті, зайчики в голові стрибають, замутити воду, засівати землю слізьми, зайти в глухий кут, зуб із зубом не зведе, зняти машкару.

А: «П».

«П», - а.

«П, - а, - п».

«П, - а: - П».

А: «П!»

«П!» - а.

«П, - а. - П... (?,!)»

А: «П», р.

А: «П?»

«П?» - а.

«П... (?,!) - а. - П... (?,!)»

А: «П...» - р.

А: «П...»

«П...» - а.

«П... (?,!) - а: - П... (?,!)»

А: «П? (!)» - р.

RSS-матеріал

У випадку копіювання матеріалів на інший сайт обов'язковою є моя письмова згода
та пряме індексоване посилання на linguistika.com.ua
© 2012

Вы можете отметить интересные вам фрагменты текста, которые будут доступны по уникальной ссылке в адресной строке браузера.