прикметник

М е т а: поглибити, узагальнити й систематизувати знання учнiв про ступенi порiвняння прикметникiв; удосконалювати вмiння та навички правильно утворювати форми вищого й найвищого ступенiв порiвняння, доцiльно вживати їх у власному мовленнi; розвивати пiзнавальну i творчу активнiсть шестикласникiв; удосконалювати мовленнєву вправнiсть i пильнiсть школярiв; навчати аналiзувати, систематизувати й порiвнювати поняття, моделюючи дiаграму Вена; виховувати сумлiнне ставлення до навчання, прагнення самовдосконалюватися.

 

1. Розподілити дані прикметники на лексико-семантичні групи.

1.Міцний, важкий, дерев'яний, Миколин (шарф), дорогий, червоний, гарний, лисий, приміські (сади), гарбузове (насіння), соловейкова (пісня), Сергіїв (брат), захисний, вчорашній, високий — високо, дріб­ний — дрібен, величезний, чорненький, залізний міст і залізна воля, лебедина хода і лебедине перо.

2.Бурхливий, зрошувальний, Маріїн (син), пізній, коричневий, гладкий, задніпровські (плавні), буряко­ва (плантація), удовина (хата), Андрійкове (пальто), золотий, низький — низько, зелений — зелен, мале­сенький, жирнющий, ніжний, золотий годинник і зо­лоте серце, заяча лапа і заяче хутро.

План

1.        Поняття про розряди прикметників. Якісні ад’єктиви.

2.        Вищий та найвищий ступені порівняння, їх творення.

3.        Прикметники, що не утворюють ступенів порівняння.

RSS-матеріал

У випадку копіювання матеріалів на інший сайт обов'язковою є моя письмова згода
та пряме індексоване посилання на linguistika.com.ua
© 2012-2024

Вы можете отметить интересные вам фрагменты текста, которые будут доступны по уникальной ссылке в адресной строке браузера.