Варіант 1-8
Варіант 1
Розставити в реченнях розділові знаки, зробити повний синтаксичний аналіз, накресливши схему.
1. Чорнява його голівонька була закустрана очі заспані зате молоде личко пашіло здоров’ям грало краскою.
2. Надійшла весна весела закипіли в праці села розшумілися лани.
3. До току під'їжджали машини, які було навантажено добірним зерном.
Варіант 2
Розставити в реченнях розділові знаки, зробити повний синтаксичний аналіз, накресливши схему.
1. Коли відбудеться лекція і хто її буде читати?
2. Клен який укрило золотавим листям наче горів у променях сонця.
3. Я з тих країв де над Дніпром цвітуть, шумлять гаї де з дня народження мені співали солов'ї.
Варіант 3
Розставити в реченнях розділові знаки, зробити повний синтаксичний аналіз, накресливши схему.
1. Як пишно цвітуть каштани і який гарний Київ у цей час!
2. Я з інтересом прочитав книжку що її рекомендував мені бібліотекар.
3. Щоб прийшло на землю сподіване щастя треба великої праці бо щастя не дається дурно.
Варіант 4
Розставити в реченнях розділові знаки, зробити повний синтаксичний аналіз, накресливши схему.
1. На селі хутенько як сонечко закотилось помовкли голоси і рух усякий замер.
2. Помиляється той хто гадає що з одержанням свідоцтва чи диплома кінчається період навчання.
3. На мить гомін стих і стало чути як десь лунає тиха мелодія.
Варіант 5
Розставити в реченнях розділові знаки, зробити повний синтаксичний аналіз, накресливши схему.
1. Сумно й глухо!
2. Почали радитися як їм вибратися з плавнів куди йти.
3. Дерева стояли обіруч голі але вже відчувалося що їм хочеться зазеленіти.
Варіант 6
Розставити в реченнях розділові знаки, зробити повний синтаксичний аналіз, накресливши схему.
1. Мабуть батько ще дужче посивів і мати ще дужче зігнулася.
2. Перед світом чорніє ніч надворі і час гасить світло щоб його день не засоромив своїм промінням.
3. Той що занепав духом уже не страждає.
Варіант 7
Розставити в реченнях розділові знаки, зробити повний синтаксичний аналіз, накресливши схему.
1. Ся розмова лишила в мені якийсь гіркий несмак але миритись, брати назад свої слова у мене не було бажання.
2. Махнула осінь у ліси вони зацвіли пурпуровими, сірими та жовтими фарбами.
3. Темно-зелені садки дрімають, вже без плоду і тихо гріються хатки, і верби гнуться в воду.
Варіант 8
Розставити в реченнях розділові знаки, зробити повний синтаксичний аналіз, накресливши схему.
1. Сонце зійшло і враз над Києвом занялося ревище гудків.
2. Чи то не відчувають механічного пульсу чи може їхня увага й думка зайняті іншим.
3. Пообіч колосились хліба але до жнив ще було далеченько.