Контрольна робота. Синтаксис. Варіант 1-8

Варіант 1-8

Варіант 1
Розставити в реченнях розділові знаки, зробити повний синтаксичний аналіз, накресливши схему.
1.     Чорнява його голівонька була закустрана очі за­спа­ні зате молоде личко пашіло здоров’ям грало краскою.
2.     Надійшла весна весела закипіли в праці села розшумілися лани.
3.     До току під'їжджали машини, які було навантажено добірним зерном.

Варіант 2
Розставити в реченнях розділові знаки, зробити повний синтаксичний аналіз, накресливши схему.
1.     Коли відбудеться лекція і хто її буде читати?
2.     Клен який укрило золотавим листям наче горів у променях сонця.
3.     Я з тих країв де над Дніпром цвітуть, шумлять гаї де з дня народження мені співали солов'ї.
 Варіант 3
Розставити в реченнях розділові знаки, зробити повний синтаксичний аналіз, накресливши схему.
1.     Як пишно цвітуть каштани і який гарний Київ у цей час!
2.     Я з інтересом прочитав книжку що її рекомендував мені бібліотекар.
3.     Щоб прийшло на землю сподіване щастя треба великої праці бо щастя не дається дурно.
 Варіант 4
Розставити в реченнях розділові знаки, зробити повний синтаксичний аналіз, накресливши схему.
1.     На селі хутенько як сонечко закотилось по­мо­в­к­ли голоси і рух усякий замер.
2.     Помиляється той хто гадає що з одержанням свідоцтва чи диплома кінчається період навчання.
3.     На мить гомін стих і стало чути як десь лунає тиха мелодія.
 Варіант 5
Розставити в реченнях розділові знаки, зробити повний синтаксичний аналіз, накресливши схему.
1.     Сумно й глухо!
2.     Почали радитися як їм вибратися з плавнів куди йти.
3.     Дерева стояли обіруч голі але вже відчувалося що їм хочеться зазеленіти.
 Варіант 6
Розставити в реченнях розділові знаки, зробити повний синтаксичний аналіз, накресливши схему.
1.     Мабуть батько ще дужче посивів і мати ще ду­ж­че зігнулася.
2.     Перед світом чорніє ніч надворі і час гасить світло щоб його день не засоромив своїм промінням.
3.     Той що занепав духом уже не страждає.
 Варіант 7
Розставити в реченнях розділові знаки, зробити повний синтаксичний аналіз, накресливши схему.
1.     Ся розмова лишила в мені якийсь гіркий не­смак але миритись, брати назад свої слова у мене не було бажання.
2.     Махнула осінь у ліси  вони зацвіли пурпуровими, сірими та жовтими фарбами.
3.     Темно-зелені садки дрімають, вже без плоду і тихо гріються хатки, і верби гнуться в воду.
 Варіант 8
Розставити в реченнях розділові знаки, зробити повний синтаксичний аналіз, накресливши схему.
1.     Сонце зійшло і враз над Києвом занялося ре­ви­ще гудків.
2.     Чи то не відчувають механічного пульсу чи може їхня увага й думка зайняті іншим.
3.     Пообіч колосились хліба але до жнив ще було далеченько.
 
 


У випадку копіювання матеріалів на інший сайт обов'язковою є моя письмова згода
та пряме індексоване посилання на linguistika.com.ua
© 2012

Вы можете отметить интересные вам фрагменты текста, которые будут доступны по уникальной ссылке в адресной строке браузера.