Варіант 9-15
Варіант 9
Розставити в реченнях розділові знаки, зробити повний синтаксичний аналіз, накресливши схему.
1. Що за літо заробить Мотря те за зиму і проживуть.
2. 3 десятеро вже оперених качат замаскувались під жовте старе коріння а стара качка з шумом випурхнула з куща.
3. Десь спереду гукнув паровоз і почулася пісня.
Варіант 10
Розставити в реченнях розділові знаки, зробити повний синтаксичний аналіз, накресливши схему.
1. Довго співали дівчата довго гуляли хлопці незважаючи на те що другого дня треба було рано вставати.
2. Вдалині хиталися дерева і синів задуманий прибій.
3. Земля не може жити без сонця а людина без щастя.
Варіант 11
Розставити в реченнях розділові знаки, зробити повний синтаксичний аналіз, накресливши схему.
1. Дітям здавалося що вже вечір і що зараз прийде мати.
2. Дмухнув Вітер понад ставом і сліду не стало.
3. Зрідка пробіжить заєць або спиниться на кручі вовк.
Варіант 12
Розставити в реченнях розділові знаки, зробити повний синтаксичний аналіз, накресливши схему.
1. Ішли на берег моря і коли яскраво світило сонце, і коли важкі хмари низько пливли над землею.
2. Співають птицями діброви, шумлять, хвилюються жита.
3. Десь спереду гукнув паровоз і почулася пісня.
Варіант 13
Розставити в реченнях розділові знаки, зробити повний синтаксичний аналіз, накресливши схему.
1. Хотілось би знати не що він казав а як він казав.
2. Ти б не хотів щоб день уже скінчився?
3. Вона побачила сонечко засвітило тепло-тепло.
Варіант 14
Розставити в реченнях розділові знаки, зробити повний синтаксичний аналіз, накресливши схему.
1. Перед тим як починати передачу зайвих попросили із студії.
2. Співають птицями діброви шумлять хвилюються жита.
3. Потапович кермував так щоб триматися посеред Дніпра.
Варіант 15
Розставити в реченнях розділові знаки, зробити повний синтаксичний аналіз, накресливши схему.
1. Вночі несподівано задув північний вітер небо скоро затяглося хмарами.
2. Ждати поки погорить трава?
3. Великі озера взимку покриваються кригою птахи покидають ці місця.